توزیع بیش از ۲.۵ میلیارد لیتر سوخت از انبارهای نفت استان همدان

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: پارسال بیش از ۲.۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت کوره از انبارهای نفت «ایثارگران» و «نوشیجان» منطقه همدان توزیع شد.

امین روستایی گفت: این مقدار سوخت از ابتدای فصل بهار تا پایان زمستان سال گذشته در استان همدان و دیگر مناطق دور و نزدیک کشور که تحت پوشش سوخت‌رسانی این منطقه بودند، توزیع و مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸، شاهد افزایش ۵.۲ درصدی مصرف کل هستیم.

وی با اشاره به سپری شدن سال ۹۹ با فراز و فرودهای فراوان و به‌ویژه همه‌گیری ویروس کرونا ادامه داد: پارسال شاهد سه مرحله اوج‌گیری ابتلا و موج بیماری کووید-۱۹ و به تبع آن تعطیلی‌های مکرر اصناف و مشاغل بودیم، اما فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تلاش مجدانه کارکنان منطقه و انبارهای تدارکاتی نفت و همکاری سازنده با مدیران و کارکنان شاغل در جایگاه‌های عرضه فرآورده، لحظه‌ای تعطیل نشد و سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: مصرف بنزین در بازه زمانی فوق در استان نسبت به همین مدت در سال ۹۸، مقدار ۲.۱۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

روستایی با اشاره به اینکه بیشترین بخش مصرف نفت‌گاز، حمل‌ونقل زمینی بوده، تصریح کرد: با مقایسه مصرف گازوئیل در سال ۹۹ با مدت مشابه پارسال، نمودارها از رشد ۲ درصدی مصرف این فرآورده حکایت دارند.

وی از ثبات مقدار مصرف نفت سفید در چهار فصل سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خبر داد و یادآور شد: توزیع صددرصدی این فرآورده به مصرف‌کنندگان واقعی در بستر الکترونیک رخ داد که این شیوه تا حدود زیادی مانع انحراف مصرف و توزیع خارج از شبکه این فرآورده شد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اضافه کرد: مصرف گاز مایع (ال‌پی‌جی) در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ کاهش ۲ درصدی نشان می‌دهد.

روستایی اظهار کرد: بیشترین رقم رشد مصرف در بخش سوخت مایع با ۱۵ درصد افزایش به میزان بیش از یک میلیارد لیتر به نفت کوره (عمدتاً نیروگاهی و بعضاً غیرنیروگاهی) اختصاص دارد که در مقایسه با مصرف سال ۹۸ محاسبه شده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد