تشکیل گروه تخصصی امداد و نجات در نفت و گاز زاگرس جنوبی

به گزارش نفت دیلی،نخستین گروه تخصصی امداد و نجات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ازسوی اداره اچ‌اس‌ئی منطقه عملیاتی پارسیان تشکیل شد.

محمد نجفی، رئیس منطقه عملیاتی پارسیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: به‌دلیل کوهستانی بودن مناطق عملیاتی و وجود جاده‌های سخت‌گذر کوهستانی، گروه تخصصی امداد و نجات در این منطقه تشکیل شد که عمده وظایف این گروه، امدادرسانی و نجات مصدومان در جاده‌ها، مناطق کوهستانی و ارتفاعاتی مانند دکل‌های حفاری، نجات مصدومان از درون مخازن و گودال‌ها و کمک‌های اولیه امداد و نجات پیش‌بیمارستانی است.

وی افزود: این گروه متشکل از هشت نفر از آتش‌نشانان زبده منطقه عملیاتی پارسیان است که در حال گذراندن دوره‌های پیشرفته‌تر آموزشی دسترسی با طناب، امداد و نجات از ارتفاع، امداد و نجات حوادث جاده‌ای، کمک‌های اولیه پیش‌بیمارستانی و... هستند.

رئیس منطقه عملیاتی پارسیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی از سوی اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل ستاد شیراز برنامه‌ریزی شده‌ است و با همکاری جمعیت هلال احمر استان فارس برای گروه‌های منتخب همه مناطق عملیاتی شرکت زاگرس جنوبی برگزار می‌شود.

 

منطقه عملیاتی پارسیان شامل چهار میدان فعال عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستان‌های لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار دارد و خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز پارسیان را تأمین می‌کند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد