اولین زوج مجموعه «اسپینجر» معرفی شدند

 خبرگزاری ایرنا: فیلم‌برداری سریال طنزِ فانتزی «اسپینجر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «علیرضا کریم‌زاده» با ضبط سکانس‌هایی جدید در لوکیشن‌های شهریار ادامه دارد و به تازگی اولین زوج این سریال مقابل دوربین رفتند.

اولین زوج مجموعه «اسپینجر» معرفی شدند

 

پارسا شیراز چهره جدید بازیگری‌ست که روایت‌گر نقش «سهراب» سریال اسپینجر خواهد بود. آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون نیز نقش مقابل پارسا شیراز است که بازی در مجموعه طنز هیولا را در کارنامه خود دارد و این بار با یک داستان فانتزی متفاوت درباره حال و هوای ایرانِ سال ۱۵۰۰ به شبکه خانگی می‌آید.

 

سازندگان این سریال، اسپینجر را که یک مجموعه طنز با فضای داستانی تخیلی و فانتزی‌ست با این جمله توصیف کرده‌اند: «این‌جا ایران است، ۱۰۰ سال بعد!»

 

فیلم‌برداری پروژه از اسفندماه سال ۹۹ در تهران شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه آینده ادامه پیدا کند.

 

گروه دیگر بازیگران اصلی اسپینجر را یوسف مرادیان، محمدرضا هدایتی، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، محمد نادری، یوسف صیادی، رضا فیاضی،مهران رجبی، نیما شاهرخ‌شاهی، بهراد خرازی،امید زندگانی، بیتا بیگی، جوانه دلشاد، سلمان فرخنده، آرش نوذری، شیوا طاهری، سیاوش قاسمی، سامان خلیلیان، آذین فهیمی و کوروش کبیری تشکیل می‌دهند.

 

آزاده محسنی و الهه میرباقری به طور مشترک نویسندگی این مجموعه را بر عهده دارند و مدیر تولید و جانشین تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده سیدمحمدرضا وزیری است.

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد