اعلام آمادگی مجلس برای رفع موانع گازرسانی به سیستان و بلوچستان

 

به گزارش نفت دیلی،نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی نمایندگان برای رفع موانع و مشکلات احتمالی گازرسانی به این استان خبر داد.

رضا پنجابی مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی به بیان عملکرد این شرکت در زمینه  شبکه‌گذاری، انشعاب و بهره‌مندی جمعیت شهری و روستایی از گاز طبیعی در سطح استان و نحوه ارائه خدمات پرداخت و گفت: کارکنان شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با همه توان برآن‌اند تا گاز طبیعی را در کمترین زمان ممکن به خانه‌های مردم برسانند.

وی افزود: البته در این مسیر مشکلاتی ناخواسته اما در عین حال طبیعی وجود دارد که افزون بر همکاری دیگر دستگاه‌ها مانند سال‌های گذشته نیازمند همکاری و حمایت همه‌جانبه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به گازرسانی به شهر زاهدان تصریح کرد: با همت و همکاری کارکنان شرکت گاز سیستان و بلوچستان و شرکت گاز استان فارس به عنوان معین گازرسانی، حدود ۲ هزار خانوار دیگر زاهدانی از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و برای انجام این امر۴۶۰۰ متر شبکه توزیع و تغذیه اجرا شده و حدود ۸۰۰ علمک نیز در حال نصب است که مجموع علمک‌های نصب‌شده به حدود ۵۷ هزار مورد می‌رسد.

به گفته پنجابی، شبکه اجراشده در شهر زاهدان ظرفیت بهره‌مندی ۱۳۰ هزار مشترک را دارد.

فداحسین مالکی، نماینده زاهدان در مجلس ضمن قدردانی از مجموعه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، گفت: شرکت گاز در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان عملکرد قابل قبولی دارد و ارمغان این عملکرد مناسب ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم استان بوده است.

وی همچنین از آمادگی و حمایت مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان برای پیگیری و رفع مشکلات احتمالی خبر داد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم استان در زمینه گازرسانی و دیگر مسائل باید بدون وقفه و با جدیت انجام شود و افزون بر بهره‌مندی مردم استان سیستان و بلوچستان از این موهبت الهی شاهد رشد صنایع و در امتداد آن اشتغال‌زایی برای جوانان این خطه از ایران اسلامی باشیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد