ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در 90 درصد از نقاط کرمانشاه

 به گزارش نفت دیلی، مدیر پخش منطقه کرمانشاه گفت: به منظور تامین مناسب نیاز سوخت زمستانی مردم منطقه، تا پایان مهر ماه امسال، در بیش از 90 درصد از مناطق پخش کرمانشاه ذخیره سوخت انجام شده است.

جلال الدین مراد افزود: توزیع کالابرگ نفت سفید 400 لیتری مازاد بر سهمیه عادی از 15 شهریور آغاز شده بود که تا پایان مهر 90 درصد از شهروندان منطقه، این سهمیه مازاد را تحویل گرفتند.

وی با اشاره به ذخایر و موجودی مناسب منطقه برای تامین سوخت زمستان در نقاط سخت گذر استان تاکید کرد: زمان تحویل سهمیه مازاد سوخت زمستانی تا 15 آبان ماه تمدید شده است که امیدواریم تا آن زمان همه شهروندان برای دریافت سوخت زمستانی خود مراجعه کنند.

مراد افزود: در صورت سرمای هوا و کمبود به لحاظ سوخت زمستانی، این آمادگی را داریم تا دوباره اقدام به اعلام سهمیه مازاد بر سهمیه شهروندان کنیم که به نظر می رسد با توجه به سهمیه مازاد اعلام شده، کمبودی در این زمینه در زمستان وجود نخواهد داشت.

34جایگاه در دست احداث در منطقه کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از ساخت 31 جایگاه جدید سی ان جی و سه جایگاه جدید عرضه فرآورده در منطقه خبر داد و افزود: پنج باب از جایگاه های جدید عرضه گاز طبیعی فشرده شده (سی ان جی) تا پایان آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد و تا 6 ماه نخست سال آینده همه این جایگاه ها آماده بهره برداری خواهند بود.

وی با اشاره به وجود 92 باب جایگاه فعال عرضه فرآورده در منطقه تاکید کرد: 60 باب از این تعداد، جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و 30 باب آن جایگاه عرضه بنزین است.

جلال الدین مراد تصریح کرد: هم اکنون 44 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده (سی ان جی) در پخش منطقه کرمانشاه فعال و شماری جایگاه جدید سی ان جی نیز، از سوی بخش خصوصی در حال احداث است.

مدیر پخش منطقه کرمانشاه افزود: همه جایگاه های پخش منطقه کرمانشاه به سامانه پرداخت الکترونیک مجهز شده اند و با توجه به ظرفیت خوب عرضه فرآورده در منطقه با توجه به کافی بودن جایگاه های فعال در منطقه، هیچ جایگاه سیاری در این منطقه وجود ندارد.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با 6 ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام آباد، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را به عهده دارد.

60  درصد سوخت مورد نیاز این استان از پالایشگاه بیستون کرمانشاه، 25 درصد با خطوط لوله و 8 درصد به وسیله نفتکش تامین می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد