نقش تأثیرگذار حراست در صیانت از تأسیسات صنایع نفت و گاز

 

به گزارش نفت دیلی،رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران بر نقش تأثیرگذار نیروهای حراست در حفاظت و صیانت از تأسیسات صنعت نفت و گاز کشور تأکید کرد.

حسین علیزاده در بازدید از تأسیسات و مانیتورینگ حفاظت الکترونیک شرکت گاز استان خوزستان و منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گفت: تأسیسات گوناگونی در شرکت ملی گاز ایران وجود دارد که حفاظت و صیانت از این تأسیسات به‌عهده کارکنان واحد حراست است.

وی با اشاره به اهمیت صنعت گاز در خدمت‌رسانی به هموطنان در بخش‌های خانگی و صنعتی اظهار کرد: ما باید از این ذخایر خدادادی صیانت کنیم و فعالیت‌های واحد حراست این صنعت در ابعاد مختلف و با توجه به ماموریت‌های سازمان حراست دوچندان شده است.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه نیروهای حراستی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و شرکت‌های گاز استانی از این صنعت صیانت و حفاظت می‌کنند، تصریح کرد: این سه گروه در چند وظیفه شامل حفاظت و صیانت از اموال، دارایی‌ها، تأسیسات و کارکنان مشترک هستند و در حوزه کارکنان، صیانت ما با هماهنگی سیستم‌های اطلاعاتی انجام می‌شود.

علیزاده تأکید کرد: کارکنان واحدهای حراست در مجموعه شرکت‌های تابع ملی گاز ایران با وجود کمبود امکانات و افزایش تأسیسات در صنعت گاز، در سال‌های گذشته از این تأسیسات به‌خوبی حفاظت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه یک نیروی حراستی، بحث اعتقادی و ایمانی است، افزود: همچنین اجرای قوانین و مقررات و پایبندی به مقررات، حفظ شأن، منزلت و تکریم همکاران و مشاوره به همکاران، مدیران و مسئولان را می‌توان از ویژگی‌های شاخص نیروهای حراست دانست.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در پایان، با اشاره به خطرپذیری تأسیسات، اماکن و تجهیزات گازرسانی، بر مسئولیت سنگین حراست برای حفاظت از این تجهیزات تأکید کرد و از ایجاد نظم و حفظ سلامت همچنین ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی، به‌عنوان دیگر نقش‌های حراست نام برد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد