زاکانی: اصلاح را از دولت شروع می کنیم

 نامزد سیزدهمنی دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما شهرستان‌ها را کانون مشخص تصمیم گیری و کانون معین برنامه‌ریزی و کانون دقیق هزینه کرد و بکارگیری امکانات و دارای اختیارات اجرایی قرار خواهیم داد.

 

تسنیم: علیرضا زاکانی در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم خراسان شمالی اظهار داشت: اولویت کاری دولت اقدام و اصلاح مبنی بر تحول در عرصه اقتصاد و مدیریت است. در این عرصه آغاز کار معطوف به جهش تولید و برداشتن موانع تولید و کمک به رونق تولیدات است.

زاکانی: اصلاح را از دولت شروع می کنیم

 

وی افزود: متعهد می‌شویم که در ابتدای راه خود اصلاح را از دولت شروع کنیم و اولین اقدام دولت را تمرکززدایی و دادن قدرت به شهرستان‌ها می‌دانیم. ما شهرستان‌ها را کانون مشخص تصمیم گیری و کانون معین برنامه‌ریزی و کانون دقیق هزینه کرد و به‌کارگیری امکانات و دارای اختیارات اجرایی قرار خواهیم داد.

نامزد سیزدهمنی دوره انتخابات ریاست جمهوری نخستین وعده خود به مردم خراسان شمالی را تمرکز‌زدایی و محور قراردادن شهرستان‌ها بر اساس یک الگوی آمایش دقیق در کشور و در چارچوب پیشران‌های تحول اقتصادی که یکی از آن‌ها کشاورزی و توسعه روستایی است بیان کرد و گفت: صنایع مختلف در کشور و امکانات متعدد شرایط را به سمتی برده که می‌توانیم تحولی بزرگ را در کشور رقم بزنیم پس کانون تحول در دولت ما تولید و جهش است و محل این تحول نیز شهرستانها خواهد بود که با انتقال قدرت و تمرکززدایی امکانی برای شهرستانها فراهم می‌شود که میدان‌دار تغییر و تحول باشند.

 

زاکانی ادامه داد: توجه به کارگاه‌های کوچک، دادن قدرت اجرایی به شهرستان‌ها، مقابله با موانع تولید، شفاف سازی و مبارزه بافساد، شایسته سالاری و توجه به توانمندی‌ها، کاهش هزینه‌های بهداشت، توجه به سن ازدواج و فرزندآوری از رویکرد‌های دولت آینده است و قول می‌دهیم صدور مجوزهای تولیدی را یک مرحله‌ای خواهیم کرد.

وی توجه به نخبگان محلی و ملی و استمداد از آنها را جزو برنامه‌های خود برشمرد و گفت: باید شرایط حداقل‌های زندگی آبرومند ازجمله اشتغال، مسکن، تامین اجتماعی و آموزش را برای عموم مردم فراهم کنیم.

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد