بانک اطلاعاتی بازرسان فنی شرکت ملی گاز آماده‌سازی می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران گفت: بازرسی فنی مسئول و متولی کیفیت سلامت تجهیزات، پایداری تولید، جلوگیری از نصب کالای غیر استاندارد و استفاده از توان داخلی و کنترل کیفی کالا در زمینه‌های مختلف است.

مهدی علیپور لیلی، در نشست استقرار سیستم‌های مدیریت دارایی فیزیکی شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: امور بازرسی فنی متولی مدیریت دارایی فیزیکی شرکت ملی گاز ایران و انجام بازرسی‌های فنی، یکی از مأموریت‌های این امور است.

 وی با بیان اینکه کیفیت و استاندارد بودن از زمان اجرای پروژه، بازرسی‌های ادواری و تعمیرات آغاز شده و این مجموعه متولی کیفیت و سیاست‌گذاری مسائل کیفی است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی، دستورعمل‌ها، روش اجرایی و... در شرکت‌های تابع اجرایی شده است و در سایه همدلی و هماهنگی همه کارکنان، شاهد کیفیت انجام کار در همه زمینه‌ها هستیم.

 رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران از آماده‌سازی بانک اطلاعاتی بازرسان در این شرکت خبر داد و تصریح کرد: با اقدام‌های انجام‌شده، تلاش می‌شود بانک بازرسان در این مجموعه تعریف و از ورود افراد غیرتخصصی جلوگیری و زمینه‌ای فراهم شود که افراد با تخصص و دارای تجربه به این موضوع مهم ورود کنند.

 علیپور با بیان اینکه ممیزی دوره‌ای شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز ایران در حال انجام است، گفت: به یقین در این ممیزی، مشکلات ادوار گذشته بررسی و سیاست‌های جدید بازنگری خواهد شد تا شاهد کیفیت خوب در همه زمینه‌ها باشیم.

 وی از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران خبر داد و افزود: برای استقرار این موضوع، نیازمند همکاری همه شرکت‌های تابع هستیم و انتظار داریم مدیریت‌ها فعال و به‌صورت پیشرو عمل کنند.

 رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران همچنین با بیان اینکه این سازمان، دارایی‌محور است و همه ما در خدمت حفظ دارایی‌های فیزیکی هستیم، گفت: با استقرار این سیستم، «هزینه، ریسک، عملکرد،» بالانس و مدیریت می‌شود.

محمود کشاورز، مدیر بهره‌برداری و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز ضمن استقبال از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی، اظهار کرد: در شرکت گاز استان ایلام با انتصاب اعضای کمیته و انجام خودارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی، زمینه استقرار این موضوع و تحقق اهداف متعالی شرکت ملی گاز همسو با حفاظت و صیانت از اموال و تأسیسات فراهم شده است.

 وی ضمن ارائه گزارش عملکرد کلی شرکت، تصریح کرد: بازرسی مستمر و روزانه تأسیسات، استفاده از نرم‌افزار آنلاین نشت‌یابی و پایش آنها، بازرسی فنی کالاهای خریداری‌شده، دریافت گواهینامه و استانداردهای تجهیزات از برنامه‌های اجرایی مستمر واحد بازرسی فنی این شرکت است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد