گازرسانی به ۱۱۴ روستای مازندران تا پایان سال ۱۴۰۰

 

به گزارش نفت دیلی،سرپرست شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی این استان به ۹۵ درصد می‌رسد، اعلام کرد که تا پایان امسال به ۱۱۴ روستای دیگر استان گازرسانی می‌شود.

مقدم بیگلریان در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت اظهار کرد: ان‌شاءالله با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی روستایی، ضریب نفوذ گاز در این حوزه تا پایان سال به ۹۵ درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، گفت: اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در زمینه گازرسانی به صنایع و سی‌ان‌جی، جذب حدود ۱۵۷ مشترک جدید صنعتی، جذب ۶۰ هزار و ۸۱۷ مشترک جدید شهری و روستایی، همچنین اقدام در زمینه کاهش هدررفت گاز طبیعی، استفاده از کنتورهای ارتقایافته، مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار، شناسایی مصارف غیرمتعارف و تعمیر و کالیبراسیون، از اهم برنامه‌های شرکت گاز استان مازندران در سال ۱۴۰۰ است.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران همچنین برنامه گازرسانی به ۱۱۴ روستا تا پایان سال و بهره‌برداری از این طرح‌ها به‌گونه‌ای که ضریب پوشش گازرسانی روستایی به بالای ۹۵.۵ درصد برسد را از اهم برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال ۱۴۰۰ برشمرد

به گفته بیگلریان، در سه ماه نخست امسال در استان مازندران در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها ۱۰ هزار مشترک جدید پذیرش شده و تعداد کل مشترکان استان، به یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۰۸ مشترک رسیده است.

وی در پایان درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: در بخش صنایع نیز برای ۸۰ واحد باقی‌مانده از مصوبه شورای اقتصاد برنامه‌ریزی شده که این واحدها شامل مرغداری، دامداری، گلخانه، کارخانه تولید آسفالت و ... است و امیدواریم تا پایان امسال، بیش از ۷۵ درصد واحدهای مشمول مصوبه شورای اقتصاد را زیر پوشش قرار دهیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد