بهره‌مندی بیش از ۹۸ درصدی استان تهران از گاز طبیعی

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از بهره‌مندی ۹۸.۷ درصدی جمعیت این استان از گاز طبیعی خبر داد.

سعید توکلی در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت اظهار کرد: شرکت گاز استان تهران در سال ۹۹، ۴۶۳ کیلومتر شبکه‌گذاری و توزیع، ۱۲ هزار و ۶۳۶ مورد نصب انشعابات شهری و روستایی و ۱۲۴ هزار و ۱۸۶ پذیرش اشتراک را در کارنامه دارد.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های گازرسانی انجام‌شده در سال ۹۹، گازرسانی به تعداد ۲۰ روستا به مرحله بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های گازرسانی در ۳۵ روستا در حال اجراست.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، هم‌اکنون در این استان، ۴۹ شهر و ۵۳۹ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و ضریب پوشش گازرسانی شهری حدود ۹۹.۹ درصد و گازرسانی روستایی حدود ۹۷.۵ درصد است.

توکلی تصریح کرد: استفاده از وبینار در بستر کاملاً بومی برای نخستین بار در شرکت‌های گاز استانی، به صفر رساندن نشتی‌های زیرزمینی و فوقانی، استفاده از روش کامپوزیت برای تعمیر و استحکام‌دهی به خطوط لوله گاز، تولید مرکاپتان با مشخصات جدید برای نخستین‌بار در کشور، بعضی از مهم‌ترین اقدام‌های شرکت در سال گذشته بود.

وی یادآور شد: همچنین اجرای پروژه مدیریت استعداد و توانمندسازی فردی و سازمانی برای نخستین‌بار در شرکت ملی گاز ایران، تهیه کتاب مجموعه سؤال‌های فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی و افزایش ضریب اطمینان شبکه گاز در قالب طرح مقاوم‌سازی، از دیگر موارد مهمی بود که از سوی شرکت گاز استان تهران در سال ۱۳۹۹ انجام شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد