بهره‌برداری از هشتاد و سومین جایگاه عرضه سوخت منطقه کردستان

 

به گزارش نفت دیلی،جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی «مظفریان» در شهر کامیاران طی مراسمی با حضور فرماندار کامیاران، مسئولان و مدیران پخش منطقه کردستان به بهره‌برداری رسید.

عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه هفتمین جایگاه ناحیه کامیاران است که در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده شرکت درباره تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان کامیاران در بخش‌های تولیدی، کشاورزی و ... از همکاری مسئولان شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به اقدامات انجام شده توسط منطقه برای جانمایی و احداث نقاط عرضه سوخت به‌منظور دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان حفاظت محیط زیست ساخته شده و نخستین جایگاه استان به شمار می‌آید که همه مراحل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) را انجام داده است.

گیتی‌منش با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای چهار نفر در این جایگاه افزود: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت ۸۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در نقاط مختلف استان برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی نیز همسو با این هدف است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد