موانع افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس برطرف شد

 

به گزارش نفت دیلی،عملیات عظیم رفع موانع تولید پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس با اجرای تعمیرات درون و برون مجتمعی به همت متخصصان این شرکت و مشارکت یکهزار نفر نیرو در حداقل زمان و بدون حادثه تکمیل شد.

محمود امین‌نژاد، مدیرعامل این شرکت با اعلام انجام موفقت‌آمیز عملیات تعمیرات این مجتمع پالایشگاهی و واحدهای ان‌جی‌ال ۹۰۰ به‌عنوان تأمین‌کننده خوراک بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: این عملیات با رویکرد بهبود و افزایش تولید محصولات با حضور بیش از یک هزار نیروی متخصص عملیاتی و تعمیراتی با ایجاد شرایط ایمن، بدون حادثه و در حداقل زمان پایان یافت.

وی به انجام موفق ۱۶۰ مورد فعالیت تعمیراتی براساس برنامه‌ریزی‌ها اشاره و اظهار کرد: ۱۳۰ مورد از مجموع فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده مربوط به واحدهای برق، ابزار دقیق، مکانیک و سیستم‌های کنترلی درون‌مجتمعی بود که در مدت زمان کمتر از ۷۲ ساعت با نهایت دقت و ایمنی انجام شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بر رویکرد همکاری و حذف مرز میان صنایع بالادست و پایین‌دست صنعت نفت تأکید کرد و گفت: متخصصان این شرکت با هدف تثبیت و افزایش خوراک از محل ان‌جی‌ال ۹۰۰، نسبت به انجام آخرین مرحله تعمیرات اساسی ورودی و خروجی واحدهای ۳۰۰ و ۴۰۰ این مجتمع و بخشی از خطوط انتقال اقدام کردند.

امین‌نژاد ادامه داد: هم‌زمان با انجام این فعالیت‌ها، نیروهای مجرب این شرکت عملیات لوله‌گذاری برای انتقال محصول متان پالایشگاه به خطوط یک و ۶ سراسری، همچنین در ادامه انتقال به منطقه کرنج پارسی در حوزه مناطق نفت‌خیز جنوب به‌منظور تزریق به چاه‌های نفت این منطقه را اجرا کردند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای متعهد و توانمند شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس که در اوج گرمای شدید هوا و شرایط سخت در انجام ایمن عملیات اهتمام جدی داشتند، اظهار کرد: مجموع این اقدام‌ها سبب افزایش تولید محصولات راهبردی این پالایشگاه می‌شود و این دستاورد ثمره تلاش‌های جهادی کارکنان بیدبلند خلیج فارس برای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد