سوابق مدیریتی در عملکرد وزیر نفت بسیار تأثیرگذار است

 

به گزارش نفت دیلی،عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه تجربه کاری و سوابق مدیریتی آقای اوجی در عملکرد ایشان برای اداره صنعت نفت بسیار تأثیرگذار است، گفت: افزون‌ بر این، مدیریت موفق وزارت نفت به گروهی کارآمد نیاز دارد.

شارلی انویه‌تکیه با اشاره به نشست تخصصی کمیسیون عمران با آقای اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت گفت: برنامه‌های ایشان در این نشست بررسی و دفاعیات لازم از طرف ایشان ارائه شد و در مجموع نشست خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه شرط موفقیت یک مسئول در مرحله نخست، دارا بودن علم آن مسئولیت است که خوشبختانه مهندس اوجی این امتیاز را دارد، افزود: اما این شرط برای مدیریت وزارت نفت کافی نیست و تجربه کاری و سوابق مدیریتی ایشان در صنعت نفت در عملکرد بسیار تأثیرگذار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: آقای اوجی یک مدیر با اقتدار و با درایت است که می‌تواند وزارت نفت را در این شرایط بحرانی مدیریت کند و از چالش‌های پیش‌رو سربلند بیرون بیاید.

انویه‌تکیه، تأکید کرد: البته مدیریت وزارت نفت نیازمند تیمی کارآمد است که امیدوارم به پشتوانه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در این زمینه موفق باشد.

وی با بیان اینکه آقای اوجی فرد متخصصی برای وزارت نفت است، تصریح کرد: امیدوارم ایشان با توجه به کارنامه مثبتی که دارد، بتواند برگ زرین دیگری را بر افتخارهای وزارت نفت بیفزاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بیشتر اعضای این کمیسیون آقای اوجی را گزینه مناسبی برای وزارت نفت ارزیابی کردند، گفت: برنامه‌هایی که هم‌اکنون در مجلس ارائه می‌شود ممکن است حین کار با چالش‌هایی جدی روبه‌رو شود و باید در عمل دید که ایشان تا چه مقدار با سوابق و تجربه‌هایی که دارد، می‌تواند این برنامه‌ها را اجرایی کند.

جواد اوجی متولد ۱۳۴۵ شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت است، وی فعالیت خود را در صنعت نفت از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

 

در سابقه کاری اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی دیده می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد