سیاست‌های بایدن استقلال انرژی آمریکا را به خطر می‌اندازد

 

به گزارش نفت دیلی،متخصصان و کارشناسان آمریکایی حوزه نفت و گاز از به خطر افتادن استقلال انرژی آمریکا اظهار نگرانی کرده‌اند.

کارشناسان و منتقدان جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، هشدار دادند که سیاست‌های وی می‌تواند استقلال انرژی ان کشور را به خطر بیندازد.

کارشناسان انرژی معتقدند افزایش قیمت بنزین در آمریکا بی‌دلیل نیست. منتقدان، اقدام‌های بایدن برای لغو پروژه خط لوله کی‌استون، تعلیق قراردادهای حفاری جدید در زمین‌های فدرال و اعمال محدودیت‌های بیشتر آب و هوایی را دلیل تضعیف توانایی این کشور برای تأمین انرژی مورد نیاز می‌دانند.

مت کودِی، رئیس انجمن کارگران نفت و گاز آمریکا در این باره گفت: لایحه اصلاح بودجه سنا سرشار از اقدام‌هایی است که به‌طور مستقیم، به این صنعت آسیب می‌زند.

وی افزود: این سیاست‌ها، نه‌تنها به تولیدکنندگان آمریکایی، شرکت‌های خدماتی و مشاغل کوچک آسیب می‌رساند، بلکه سبب می‌شود پالایشگاه‌ها نفت خارجی را ارزان‌تر وارد کنند و این به ضرر آمریکایی‌هاست.

کودی تصریح کرد: اگر آمریکا اقدامی نکند، کشورهای آلوده‌کننده محیط زیست، مانند چین و روسیه تقاضای جهانی نفت و گاز طبیعی را برآورده می‌کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد