درخشش مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در مسابقات جهانی دفاتر مدیریت پروژه

 

به گزارش نفت دیلی،شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نخستین حضور یک شرکت ایرانی در مسابقات جهانی دفاتر مدیریت پروژه (PMO Global Awards) با شکست حریفان قدرتمند در میان چهار شرکت برتر آسیا قرار گرفت.

اتحادیه جهانی دفتر مدیریت پروژه (PMO Global Alliance) که از سال ۲۰۱۷ شکل گرفته، توانسته است در مدت کوتاهی به بزرگ‌ترین و مرتبط‌ترین شبکه جهانی ویژه دفاتر مدیریت پروژه (PMOS) با اعضای متخصص فعال در بیش از ۱۰۰ کشور تبدیل شود.

این اتحادیه از سال ۲۰۱۸ جایزه‌ای را با عنوان «PMO Global Awards» راه‌اندازی کرد که به‌واسطه آن شرکت‌هایی از سراسر جهان به بلوغ مناسبی در مدیریت پروژه‌ها رسیده‌اند در آن شرکت می‌کنند و دستاوردهای خود را به معرض نمایش می‌گذارند و از سوی داورانی متخصص ارزیابی می‌شوند.

این جایزه در پنج دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرد که چهار دسته آن مربوط به بهترین دفاتر مدیریت پروژه در هر قاره است و دیگری نیز بهترین در جهان قلمداد می‌شود.

این مسابقه سالانه با حضور شمار زیادی از شرکت‌ها برگزار می‌شود و امسال نیز ۴۰ شرکت برتر از ۳۰ کشور جهان در این حوزه توانستند وارد این رقابت حرفه‌ای شوند.

شیوه برگزاری این مسابقه بیشتر شبیه جام جهانی فوتبال می‌ماند و در دو مرحله «Group Stage» و «Knockout Stage» برگزار می‌شود، همچنین از هر کشور هم تنها یک شرکت می‌تواند به نمایندگی از آن کشور در فرآیند مسابقه حضور داشته باشد.

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی توانست برای نخستین بار به‌عنوان شرکت ایرانی در این مسابقات جهانی حضور یابد و با برتری از چهار شرکت دیگر در مرحله «Group Stage» وارد مرحله جام حذفی شود.

این شرکت در ادامه با پشت سر گذاشتن رقیبان سرسخت خود توانست وارد مرحله نیمه‌نهایی شود و در این مرحله جزو چهار شرکت برتر آسیایی قرار گیرد.

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی توانست در این جایزه در مقایسه دو به دو در برابر شرکت‌هایی نظیر ارویا (Ervia)، مین استریم (Mainstream)، دفتر مدیریت پروژه دولت منتسرات، شرکت الجزایری اس‌تی‌سی (STC) و شرکت مالزیایی آلکون (Alcon) به برتری برسد و سرانجام در رقابت با شرکت اندونزیایی تلکام‌سیگما (Telcomsigma) از گردونه رقابت خارج شد، همچنین در این دوره از رقابت‌ها شرکت‌هایی نظیر هواپیمایی امبرر (Embraer)، شهرداری دوبی و شرکت بوش (Bosch) نیز حضور داشتند.

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی مفتخر است به‌عنوان نخستین شرکت ایرانی با ارائه تجربه‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه دفتر مدیریت پروژه در طول ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای، در مسابقات بین‌المللی «PMO Global Awards 2021» در فهرست چهار دفاتر مدیریت پروژه (PMO) برتر قاره آسیا قرار گیرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد