انبار نفت اردبیل هاب صادراتی سوخت می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: این منطقه با دریافت مجوز از اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده‌های نفتی، به هاب صادراتی سوخت تبدیل می‌شود.

سیدحجت مدنی با اشاره به اینکه انبار نفت شهید بهفر اردبیل به‌عنوان هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی انتخاب شد، افزود: پروژه صادرات فرآورده‌های نفتی با هدف توسعه خدمات و کمک به اقتصاد کشور و استان، همچنین همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش و همت کارکنان در سایه حمایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای نخستین بار در انبار نفت یادشده در منطقه اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست، برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات ۳۰۰۰ تن نفت سفید توسط سه شرکت فعال در این بخش به کشورهای عراق، ارمنستان و افغانستان و نخستین محموله ۱۷ شهریور ماه امسال‌ از این انبار نفت بارگیری و به مقاصد یادشده ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تأکید کرد: صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه، زمینه کسب درآمد ارزی، اشتغال‌زایی و رشد و پویایی بخش حمل‌ونقل در استان را در پی خواهد داشت.

مدنی با اشاره به عملکرد و رسالت اصلی شرکت در بحث سوخت‌رسانی گفت: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف‌کنندگان در سطح استان در حداقل زمان استاندارد انجام می‌شود.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد