تأکید معاون وزیر نفت بر انتقال پایدار گاز طبیعی در فصل سرد

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: انتقال گاز و رساندن آن به مبادی مصرف در مناطق مختلف کشور به‌ویژه در فصل‌ سرد سال از وظایف اصلی مجموعه انتقال گاز است.

مجید چگنی در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت انتقال گاز ایران و مدیران مناطق ده‌گانه عملیاتی از طریق ویدئوکنفرانس گفت: کاری که شما در این مجموعه انجام می‌دهید، با توجه به سختی و مهم بودن آن برای تأمین انرژی، کار بسیار پرزحمت و ارزشمندی است که با نیت خیر و رضای خدا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد دارایی شرکت ملی گاز ایران در اختیار شرکت انتقال گاز است که این نشان از اهمیت این شرکت دارد، همه دوستان باید کمک کنند که با اطلاعات به‌روز و فناوری‌های نوین کارها را به پیش ببریم، زیرا ایمان دارم با وجود مشکلات، با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

معاون وزیر نفت در امور گاز پس از بررسی گزارش ارائه‌شده، افزود: ان‌شاءالله با همکاری و همدلی یکدیگر بتوانیم در روزهای آینده نیز مانند هر سال، انتقال و تأمین گاز کشور در شرایط پایداری را حفظ کنیم و آماده باشیم مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم و به این ترتیب، به‌طور کامل در خدمت مردم باشیم.

مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نیز در ابتدای این نشست با معرفی مدیران حوزه کاری خود، به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت و تمهیدهای انجام‌شده برای عبور موفق از زمستان پرداخت.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از نخستین روز کاری خود، طی نشست‌هایی با واحدهای مختلف ستادی و شرکت‌های مستقل زیرمجموعه، به تبیین سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های جدید سازمان پرداخته است که این مهم تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

تأمین انرژی پاک برای مردم به منزله دفاع از کشور است

چگنی همچنین در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت صنعت گاز که امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در سالن شهید رجایی ستاد برگزار شد، تصریح کرد: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی برای کشور داشته که هنوز هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشهود است.

وی ادامه داد: تبیین و تشریح صحنه‌های دفاع مقدس، تلاش برای حفظ و روشن نگاه داشتن چراغ راه شهدا، رزمندگان و ایثارگران جبهه حق و حقیقت و انتقال آن به نسل‌های آینده از اهم وظایف ما بوده است تا آنها بدانند که چه کسانی برای این مملکت چه مجاهدت‌ها کرده و چه جان‌هایی را تقدیم کردند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه پشتیبانی مردم از دفاع مقدس بسیار ارزشمند بود و ابتکارها و خلاقیت نسل جوان در آن دوران تأثیر فراوانی بر پیروزی اسلام بر جبهه کفر داشت، گفت: ما نیز در مجموعه صنعت گاز کشور این مسیر روشن را که سبب وحدت، همدلی و هم‌افزایی در سطح جامعه شده دنبال می‌کنیم و خدمت‌رسانی را که وظیفه اصلی ماست با تلاش مضاعف و با توکل به خدا ادامه می‌دهیم.

چگنی در ادامه بیان کرد: اکنون گاز طبیعی بیش از ۷۰ درصد انرژی کشور را تأمین می کند؛ این کار کم و کوچکی نیست، اگر ناپایداری در سیستم ایجاد شود به منزله اخلال در خدمت‌رسانی است که سبب هجمه‌های دشمن به ما و در کلان آن به نظام مقدس می‌شود؛ از این رو باید با هوشیاری و پای کار بودن، مانع از هرگونه شیطنت و هجمه‌های دشمنان شویم.

وی در پایان با بیان اینکه دفاع از کشور، تأمین انرژی پاک برای مردم است، یادآور شد: با توجه به تراز گاز، باید همه کمک کنیم تا بتوانیم امنیت پایدار انرژی را تأمین کنیم  و مردم با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد