پیگرانی هوشمند خطوط لوله انتقال گاز ۱۰ و ۱۲ اینچ در منطقه ۲ عملیات

 

به گزارش نفت دیلی،عملیات پیگرانی خطوط لوله انتقال گاز ۱۰ اینچ شهرضا، ۱۲ اینچ شهرکرد و ۱۲ اینچ سمیرم – آباده به طول ۲۰۵ کیلومتر در مهرماه امسال انجام و تکمیل شد.

مجید مصدقی، سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه برای پیگرانی هوشمند هرکدام از خطوط لوله، پنج مرحله پیگرانی شامل پیگ‌های تمیزکننده، اندازه، کالیپر، مگنت و MFL انجام شده است، اظهار کرد: این عملیات با رعایت کامل دستورعمل‌های ایمنی، محیط زیستی و بدون قطعی گاز در بخش‌های خانگی و صنایع انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر که متأسفانه در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در فعالیت پیگرانی اتفاق افتاد، همچنین خطرهای بالقوه و و بالفعلی که در این فعالیت وجود دارد، انجام این حجم از فعالیت از سوی واحدهای عملیاتی و ستادی منطقه، بدون حادثه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جای قدردانی دارد.

سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ خط لوله ۱۲ اینچ کاشان در دستور کار پیگرانی هوشمند قرار دارد که پس از نصب رسیور، این مهم انجام می‌شود.

مصدقی با اشاره به اینکه رسالت اصلی ما انتقال ایمن و پایدار گاز است، تأکید کرد: همه کارکنان عملیاتی و ستادی این منطقه به‌منظور رفاه و آسایش ملت ایران به‌طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند این سوخت پاک بدون هیچ دغدغه‌ای تأمین شود و در دسترس عموم قرار گیرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد