افزایش ۶۹ درصدی برق‌رسانی از سوی پالایشگاه ایلام

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تزریق بیش از ۳۷ هزار مگاوات ساعت‌برق به شبکه سراسری در نیمه نخست امسال خبر داد.

روح‌الله نوریان در این باره گفت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای امسال تاکنون با هدف یاری رساندن به تأمین برق مورد نیاز کشور و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی ۳۷ هزار و ۹۲۹ مگاوات ساعت‌برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

وی با بیان اینکه با پایان دوره تابستان و اوج بار شبکه تحویل انرژی الکتریکی به شبکه سراسری در چند روز گذشته این موضوع متوقف شده است، افزود: پالایشگاه گاز ایلام در سال ۹۸، ۲۷ هزار و ۵۷۸ مگاوات ساعت، در سال ۹۹، ۲۲ هزار و ۴۵۴ مگاوات ساعت و امسال نیز ۳۷ هزار و ۹۲۹ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین با بیان اینکه این پالایشگاه به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌های استان و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی در طول پنج سال گذشته برق به شبکه سراسری تزریق کرده است، اظهار کرد: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام بازویی توانا برای کمک به تأمین برق شبکه غرب کشور به‌شمار می‌رود و در فصل تابستان امسال نیز برای جلوگیری از خاموشی‌ها، به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.

نوریان تصریح کرد: انرژی تحویلی به شبکه برق سراسری در ۶ ماه نخست امسال ۶۹ درصد نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش یافته است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد