تحقق برنامه تولید نفت و گاز گچساران در نیمه نخست ۱۴۰۰

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تحقق بیش از صددرصدی برنامه تولید این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

هوشنگ صیدالی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، با اعلام این مطلب افزود: با وجود رویارویی با مشکلات در زمینه‌های تحریم و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، این شرکت از ابتدای امسال تاکنون با همکاری مدیریت‌ها و کارکنان و با احتساب کاهش تکلیفی توانسته است برنامه تولید را به مقدار ۱۰۰.۰۳ درصد محقق کند.

وی گفت: از اهم فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۰ می‌توان به ۶۰۸ مورد آزمایش روی چاه‌ها، هشت مورد اسیدکاری، ۹ مورد رفع موانع و تمیزکاری، سه مورد زنده‌سازی و سه مورد مشبک‌کاری اشاره کرد که به این ترتیب در مجموع ۷۱۷ مورد فعالیت روی چاه‌ها انجام شده که بیشتر مربوط به بخش بازرسی فنی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ادامه داد: مقدار نفت جمع‌آوری شده نیز ۹۵ هزار بشکه بوده که با استفاده از تفکیک‌گرهای سیار MOS و MOT و برای حفظ محیط زیست انجام شده است.

صیدالی اظهار کرد: در بخش عملیات، با توجه به تحریم و نبود امکان تولید حداکثری، نسبت به انجام تعمیرات اساسی و ترمیم خطوط لوله‌ به‌ویژه خطوط لوله صادراتی اقدام شده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد