اداره بدون مشکل صنعت نفت به‌واسطه آرمان‌های بسیجی‌گونه است

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اگر امروز بدون هیچ خللی مجموعه صنعت نفت را اداره می‌کنیم به‌واسطه آرمان‌های بسیجی‌گونه است.

محسن خجسته‌مهر، امروز (سه‌شنبه، دوم آذرماه) در آیین صبحگاه مشترک بسیجان صنعت نفت که در محوطه وزارت نفت برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نام بسیج تجلی و تبلور همه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هر کجا نظام و میهن اسلامی خواسته، بسیج در کف میدان بوده است و امروز هم اگر افتخار و عزت و اقتداری داریم همه از تفکر بسیجی‌گونه است که به ارث برده‌ایم، یا اگر امروز بدون هیچ خللی مجموعه صنعت نفت را اداره می‌کنیم نیز از تبلور همین آرمان بسیجی‌گونه است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در زمان جنگ شرایط به‌گونه‌ای بود که باید جان خود را هبه می‌کردیم، اما امروز کار ما جهاد در عرصه اقتصادی است، اگر می‌خواهیم اقتصاد و صنعت نفت کشور رونق یابد باید روحیه جهادی داشته باشیم و این روحیه را نیز ادامه دهیم.

محمدعلی فلاح‌مهرجردی نیز در این مراسم با بیان اینکه در دولت جدید رویکرد به فرهنگ ایثار و شهادت تغییر کرده است، گفت: این نگاه اگر آمیخته با عمل شود بی‌شک راهگشا خواهد بود.

فرمانده بسیج وزارت نفت افزود: به نمایندگی از همه بسیجیان صنعت نفت اعلام می‌کنم که دست مدیران صنعت نفت را محکم می فشاریم و آماده هرگونه همکاری با دیگر کارکنان صنعت نفت هستیم.

وی تصریح کرد: زمانی عنوان کردم که بسیجیان صنعت نفت همانند روغن در چرخ دنده‌های سیستم عمل می‌کنند، اما امروز اعلام می‌کنم که این بسیجیان می‌توانند چرخ‌دنده‌ها نیز را حرکت دهند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد