پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی

 

به گزارش نفت دیلی،کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌دلیل توجه به محیط زیست پیرامونی و صیانت از ارزش‌های آن، سواحل خلیج فارس در محدوده بندر سیراف واقع در محدوده شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.

حبیب‌الله رئوف، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه کارکنان و متخصصان فازهای ۲۲ و ۲۴ این مجتمع در کنار تولید پایدار توجه ویژه و مهمی به محیط زیست پیرامونی دارند، گفت: آلودگی‌های محیط زیستی به‌ویژه ضایعات محصولات پلاستیکی و پسماندهای غیرقابل تجزیه که توسط انسان در طبیعت رها می‌شود چهره‌ای زشت و غیرقابل تحمل را به‌وجود می‌آورد.

وی در ادامه با بیان تلاش و مشارکت داوطلبانه کارکنان این پالایشگاه در این اقدام شایسته اظهار کرد: هدف از این پویش و اقدام ارزشمند، احترام به طبیعت و صیانت از ارزش‌های محیط زیستی منطقه است و کارکنان پالایشگاه دوازدهم همواره با همه تلاش در این مسیر مهم گام برمی‌دارند.

رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی همچنین بیان کرد: پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فازهای ۲۲ و ۲۴)  آمادگی هرگونه همکاری در حوزه محیط زیست با دیگر سازمان‌های دولتی و نهادهای فعال اجتماعی در منطقه را دارد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد