کشف ۱۰۰کیلو حشیش در مازندران

 

 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.
 
 
خبرگزاری ایلنا: علیرضا ثقفی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ساری باخبر شدندکه پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی، حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان دستگیر شدند.
 
 
وی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.
 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: اعتیاد منشا بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها است و برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.
 
 
ثقفی از مردم خواست که برای رسیدن به جامعه‌ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد