صرفه‌جویی ۸۰ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه چالوس

به گزارش نفت دیلی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در هشت ماه امسال، نزدیک به ۸۰ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.

تورج امانی در این باره گفت: در بازه زمانی یادشده، با مصرف بیش از ۴۹ میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در سطح منطقه، این مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی تأکید کرد: در آبان‌ماه امسال، با مصرف ۶ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۶۸ کیلوگرم سی‌ان‌جی نزدیک به ۱۰.۵ میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها نیز گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۲۰ دستگاه خودرو در سطح استان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شده و ۱۸۸ دستگاه خودرو دیگر نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

 

امانی افزود: در همه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه حدود ۲۰۰ نازل فعال سی‌ان‌جی در شرایط ایمن و استاندارد آماده سوخت‌رسانی به خودروها هستند.

 

مدیر منطقه چالوس تأکید کرد: بر اساس تازه‌ترین آمار، ۱۰۰ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه توانستند گواهینامه استاندارد را تا ابتدای سال ۹۸ دریافت کنند.

 

 

نخستین مرحله بازدید گروه معین منطقه از تأسیسات و نواحی پنجگانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از انبار نفت‌ و نواحی تابع این منطقه انجام شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد