افزایش ۲۸ درصدی مصرف گاز در پتروشیمی لردگان

 

به گزارش نفت دیلی،سرپرست شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که مصرف گاز در پتروشیمی لردگان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش یافته است.

جهانبخش سلیمیان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در ۹ ماه امسال ۱۴۳۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف مصرف کرده است، گفت: مصرف گاز در این استان در سال‌های اخیر با توجه به توسعه شبکه گاز و جذب مشترکان جدید افزایش یافته و هر سال نیز به مقدار مصرف به‌ویژه در فصل زمستان افزوده می‌شود، اما این موضوع توسط مشترکان با رعایت الگوهای بهینه مصرف و استفاده ایمن از گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان روند رو به کاهش داشته است.

وی با اشاره به مقدار مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان، افزود: از کل گاز مصرف‌شده در استان، ۹۶۳ میلیون مترمکعب مربوط به مصرف خانگی، تجاری و صنعتی و ۴۷۵ میلیون مترمکعب گاز نیز از سوی پتروشیمی لردگان مصرف شده است.

سرپرست شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: این مقدار مصرف گاز طبیعی در استان یک درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته و بخش خانگی، تجاری و صنعتی با 11 درصد کاهش و بخش پتروشیمی لردگان با ۲۸ درصد افزایش  مصرف گاز نسبت به سال ۱۳۹۹ روبه‌رو بوده است.

سلیمیان در پایان تأمین مستمر و پایدار گاز طبیعی را نیازمند مشارکت مشترکان در رعایت الگوهای مصرف دانست و اظهار کرد: افزایش تعداد مشترکان گاز در روند رو به رشد مصرف گاز طبیعی تأثیر داشته است، اما بی‌شک با رعایت الگوهای بهینه مصرف گاز طبیعی و رعایت دمای رفاه می‌توانیم در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد