توسعه همکاری‌ها در گستره شرکت نفت خزر

 

به گزارش نفت دیلی،مدیران عامل شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی دو شرکت در بخش‌های خشکی و فراساحل تأکید کردند.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست که روز یک‌شنبه (۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰) با حضور معاونان، مدیران و رؤسای عملیاتی این شرکت‌ها در ساختمان مرکزی ملی حفاری در اهواز برگزار شد، درباره حوزه فعالیت شرکت نفت خزر در شمال کشور و برنامه‌های تبیین‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه فعالیت‌ها به‌ویژه در حوزه آب‌های عمیق و مسائل زیست محیطی توضیح داد.

وی گفت: در برنامه توسعه‌ای راهبردی پیش‌روی این شرکت، توسعه میدان‌های هیدروکربوری و حفاری چاه‌های اکتشافی و توسعه‌ای مدنظر قرار دارد که با توجه به توانمندهای شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط، از همکاری و هم‌افزایی با این شرکت استقبال می‌شود.

در ادامه نشست حمیدرضا گلپایگانی به سوابق همکاری دو شرکت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از متخصصان مجرب و بهره‌مندی از تجهیزات تخصصی در بخش‌های حفاری همچنین خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، برای همکاری با شرکت نفت خزر آمادگی کامل دارد.

وی افزود: این شرکت می‌تواند افزون بر اختصاص تجهیزات حفاری و استفاده از دانش فنی متخصصان در زمینه حفاری، خدمات جانبی به چاه‌های در حال بهره‌برداری و توسعه‌ای ارائه کند و با توجه به تنوع و یکپارچگی خدمات، موجب شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌های تبیین شده شود.

در این نشست نسبت به تنظیم توافق‌نامه همکاری‌های مشترک میان شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران اقدام و در اولین فرصت از سوی مدیران ارشد دو شرکت امضا و مبادله شد تا با توجه به پیش‌زمینه‌های همکاری‌، از ظرفیت‌های دو مجموعه به‌منظور تحقق اهداف استفاده شود.

همچنین ‌تصمیم گرفته شد کارگروه‌های تخصصی با حضور متخصصان دو شرکت تشکیل شده و جنبه‌های مختلف همکاری‌ فنی و تخصصی برای پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گیرد و در این زمینه مباحث بازرسی و تعمیر تجهیزات در ابزار در گردش حفاری، تعمیر و نگهداشت تجهیزات حفاری سکوی امیرکبیر و بانک اطلاعات به‌روز شده عملیات حفاری و خدمات جانبی حفاری در دریا و خشکی مورد بازبینی و تحلیل قرار گیرند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد