سوخت‌رسانی پایدار و بدون وقفه منطقه گردشگری چالوس در سال ۱۴۰۰

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از سوخت‌رسانی پایدار و بدون وقفه در منطقه گردشگری چالوس در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تورج امانی گفت: تأمین، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در سال گذشته بدون وقفه و پایدار انجام شد که این مهم با مساعدت مدیریت‌های ذی‌ربط این شرکت، همچنین همکاری و همراهی شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش، شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت، جایگاه‌های اختصاصی، فروشندگی‌ها و پیمانکاران توزیع سوخت مایع و سی‌ان‌جی، شرکت‌های موزع گاز مایع و شرکت‌های صاحب‌نشان به‌خوبی محقق شده است.

 

وی با بیان اینکه پارسال تمامی ۵۸ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۱ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی فعال بودند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ سوخت‌رسانی به مردم شریف به‌طور مطلوب انجام شد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و نفت‌گاز را از جمله برنامه‌های راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای تأمین و توزیع بهینه سوخت در بین مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

 

امانی تأکید کرد: اجرای این طرح ملی با همکاری مدیران و عوامل ذی‌ربط به‌طور کامل انجام شد که حدود ۳۳ هزار خانوار مشمول این طرح در سطح منطقه در سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir/ ثبت‌نام و سوخت مورد نیاز خود را به‌صورت الکترونیکی و با قیمت مصوب دریافت کردند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد