نیوزیلند ۸ نهاد دیگر روس را به لیست تحریم‌هایش افزود

 تازه‌ترین دور تحریم‌های نیوزیلند علیه روسیه «تحریف اطلاعاتی و مسئولان حملات سایبری علیه اوکراین» را هدف می‌گیرد.

 

 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری وان نیوز، «نانایا ماهوتا» وزیر امور خارجه نیوزیلند گفت: ماشین پروپاگاندای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در اوج خود قرار داشته و با انتشار دروغ و اطلاعات غلط، حمله غیرقانونی روسیه را توجیه می‌کند.

 

ماهوتا گفت، تحریم‌ها منعکس‌کننده مقابله تمام و کمال «نیوزیلند با روایت پوتین و تلاش‌هایش برای گمراه کردن جامعه بین‌المللی» است.

 

وزیر امور خارجه نیوزیلند در ادامه گفت، این تحریم‌ها هشت فرد و نهاد مرتبط با «کارزار تحریف اطلاعاتی پوتین» را هدف خواهد گرفت.

 

او گفت «این (تحریم‌ها) به تحریم‌های فعلی نیوزیلند که مبلغان پروپاگاندا را هدف گرفته اضافه می‌شود» و سخنگوی وزارت دفاع روسیه را «مزرعه ترول‌های اینترنتی» خواند.

 

این وزیر نیوزیلندی گفت: پوتین از فضای دیجیتال به عنوان سلاحی در جنگ سنگدلانه خود علیه اوکراین استفاده می‌کند. اوکراینی‌ها هدف حملات طاقت‌فرسای روسیه با هدف تضعیف بیشتر زیرساخت‌ها و اختلال در زندگی روزانه قرار گرفته‌اند.

 

در حال حاضر نیز طیفی از تحریم‌ها علیه روسیه وضع شده است، از جمله ممنوعیت صادرات به نیروهای نظامی روسیه، تحریم شخص پوتین و تیم رهبری‌اش و همچنین تعرفه ۳۵ درصدی بر واردات روسیه.

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد