گاز به پتروشیمی شیراز رسید

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از تکمیل پروژه اتصال خط لوله انتقال گاز مرودشت به پتروشیمی شیراز خبر داد.

 

 محمد سیفی در این باره گفت: این پروژه به‌منظور افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه انتقال گاز در حوزه مرکز بهره‌برداری خطوط لوله شیراز، پیشنهاد و پس از انجام فرآیند گرفتن مصوبه، طراحی، تأمین متریال و هماهنگی با شرکت گاز استان و پتروشیمی شیراز با موفقیت کامل تکمیل شد.

 

وی ادامه داد: این عملیات افزون بر افزایش پایداری، ایجاد دسترسی و تأمین گاز از دو نقطه برای شهرستان مرودشت (با مصرف ۲ میلیون مترمکعب در روز)، سبب افزایش فشار شبکه انتقال گاز، پایداری خط لوله  انتقال گاز بیدبلند - پتروشیمی و افزایش فشار خطوط لوله سپیدان، بیضا، کامفیروز و  کوشک هزار شد.

 

مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: این عملیات بدون قطع گاز مصرف‌کنندگان خانگی شهر مرودشت و حومه با بیش از یکصد هزار مشترک، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مرکز بهره‌برداری خطوط لوله شیراز و عملیات ساختمانی و همکاری و مشارکت دیگر واحدهای عملیات خطوط لوله در حداقل زمان ممکن، با رعایت همه اصول ایمنی و استانداردهای فنی طی ۱۲ ساعت کار مداوم تکمیل و پس از انجام آزمون رادیوگرافی و تأیید بازرسی فنی، با رعایت کامل دستورعمل‌های ایمنی، تزریق گاز به خط لوله انتقال انجام و به‌طور کامل عملیاتی شد.

 

سیفی درباره رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی در اجرای این پروژه گفت: تمهیدها و ارزیابی‌های خطرهای ایمنی و محیط زیستی پیش از اجرا و TBM نیز در زمان اجرا برگزار شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد