۱۵ جایگاه عرضه سوخت منطقه فارس امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 

به گزارش نفت دیلی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با هدف تسریع در روند سوخت‌رسانی به مردم و شهروندان این استان، ۱۵ جایگاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید حیدری در این باره افزود: توسعه و مکان‌یابی اصولی احداث جایگاه از اولویت‌های این منطقه در صدور مجوز تأسیس مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی است.

وی ضمن تشکر از همکاری مالکان و کارکنان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در ارائه مطلوب سوخت به مردم اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۳ جایگاه در سطح استان در حال احداث است که پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصدی دارند و با پیگیری‌های انجام شده ۱۵ باب از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیان کرد: استان فارس با داشتن ۴۳۵ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در جایگاه چهارم در کشور قرار دارد که از این تعداد ۳۰۵ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و ۱۳۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است.

حیدری با بیان این موضوع که با پیوستن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سامانه ملی مجوزهای کسب و کار کشور، صدور مجوز برای احداث جایگاه تسریع شده است، گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه سوخت‌رسانی از سیاست‌های این منطقه بوده و به همین منظور با شناسایی منطقی مکان‌های موردنیاز استان برای احداث جایگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد