تعمیرات خط لوله گاز دوم تهران تکمیل شد

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که عملیات گسترده تعمیرات خط لوله گاز ۳۰ اینچ دوم تهران تکمیل شده است.

 رسول داودی‌نژاد گفت: پس از دریافت نتایج حاصل از پیگرانی هوشمند خط لوله ۳۰ اینچ، عملیات تعمیرات خطوط لوله در ۵۶ نقطه و از کیلومتر صفر تا ۱۰۴ این خط لوله انجام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این خط لوله در تأمین گاز شهرهای غرب استان تهران و بخشی از استان البرز، نیروگاه منتظرالقائم، شهرک‌های صنعتی و معادن در حال بهره‌برداری روی بستر رودخانه کرج که در مسیر این خط لوله قرار دارند، انجام این تعمیرات را حساس و دارای اهمیت فراوانی کرده بود.

مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز شرایط تعمیرات خطوط لوله در محدوده ۷۲ تا ۱۰۴ را با وجود چالش‌های عبور این خط لوله از داخل شهرهای اندیشه، شهریار، ملارد بسیار دشوار توصیف کرد و ادامه داد: بخشی از تعمیرات که در محدوده کیلومتر فوق انجام شد، همراه با چالش‌های فراوانی از جمله انتقال تجهیزات عملیاتی و محدودیت‌های ترافیکی درون‌شهری همراه بود که با پشتیباتی همه‌جانبه مجموعه معاونت عملیات خطوط لوله منطقه در مدت زمان تعیین‌شده و با استفاده از روش‌های تعمیرات در سرویس و بدون قطعی گاز مصرف‌کنندگان و با رعایت بالاترین سطح ایمنی و نظارت آن توسط واحد ایمنی و بهداشت منطقه با نصب ۲۴ عدد اسلیو نوع B و چهار عدد اسلیو نوع A با موفقیت پایان یافت.

داودی‌نژاد یادآور شد: با انجام این عملیات، برنامه‌های تعمیرات خطوط لوله در مرکز بهره‌برداری خطوط لوله ساوه تکمیل می‌شود و این مرکز به‌زودی و طبق برنامه زمان‌بندی خطوط لوله، عملیات تسطیح و مرمت خطوط لوله و بازرسی رایزرهای محدوده حفاظتی این مرکز را آغاز می‌کند.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد