آمادگی پخش منطقه ساری برای تأمین سوخت موردنیاز مناطق سخت‌گذر
انبار نفت ساری برای تأمین سوخت زمستانی مجهز شد

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: سوخت زمستانی و جایگزین در انبارهای نفت منطقه ساری برای فصل سرما و شرایط بحرانی ذخیره‌سازی شد.

سبحان رجب‌پور اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدهای لازم که از ماه‌های پیش در دستور کار قرار گرفت، تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع به‌موقع سوخت در فصل سرد سال بدون وقفه انجام خواهد شد و انبار نفت ساری از نظر ذخیره‌سازی در شرایط مطلوبی است.

وی به تعامل و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان، نظارت بیشتر منطقه در تحویل سوخت به بخش‌های مختلف مصرف و آمادگی برای تأمین سوخت مورد نیاز در منطقه کوهستانی اشاره و تأکید کرد: با تلاش‌های انجام‌شده توسط منطقه ساری و نواحی تابع، این شرکت با ذخیره‌سازی مطلوب در ماه‌های پیش، هیچ دغدغه‌ای برای توزیع سوخت زمستانی ندارد.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه سوخت‌رسانی باید با کنترل و نظارت دقیق انجام شود، افزود: حضور مؤثر رؤسای نواحی و همکاران آنها در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق سخت‌گذر، نظارت کافی بر عملکرد توزیع‌کنندگان سوخت، بازدید از امکانات و آماده بودن تجهیزات جایگاه‌ها و هماهنگی با شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع در فصل سرما و بحرانی ضروری است.

 

رجب‌پور با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از مقدار سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان و توزیع درست و به‌موقع سوخت به بخش‌های مختلف بیان کرد: با ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه ساری و ابلاغ کتبی به متولیان جهاد کشاورزی و صمت به‌منظور اطلاع‌رسانی به مصرف‌کنندگان سوخت در شرایط بحرانی ضرورت دارد.

 

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تدابیری برای سوخت‌رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف‌گیر قبل از شروع فصل سرما انجام شده و لازم است کارشناسان این شرکت مسیرهای دوم منتهی به مناطق سخت‌گذر را مشخص کنند تا در زمان‌های لازم سوخت این مناطق از این راه‌ها تأمین شود و روستاهای ییلاقی و سخت‌گذر نیز نگران تأمین سوخت فصل زمستان خود نباشند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به سختی‌های سوخت‌رسانی به مناطق سخت‌گذر نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه و آمل بیان کرد: مصرف‌کنندگان نفت سفید با ثبت‌نام در سامانه سدف، نسبت به دریافت سوخت از فروشندگی‌های محل سکونت خود اقدام کنند و این‌ کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد