دستگیری ۱۹۳ سارق خشن در کشور

 رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح مقابله با سارقان خشن در سراسر کشور خبر داد که طی آن ۱۹۳ نفر دستگیر شدند.

دستگیری ۱۹۳ سارق خشن در کشور

 

به گزارش ایسنا ، سردار محمد قنبری در این باره اظهار کرد: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های خشن، طرح مقابله با سارقان خشن در سال جاری به مدت سه روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان پرسنلی در سطح استان های هدف کشور به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۱۹۳ نفر دستگیر که از این تعداد حدود ۵۸ در صد فاقد سابقه کیفری و ۴۱ در صد نیز سابقه دار بوده اند.

 

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه در مجموع تعداد ۳۶۸ فقره انواع سرقت های خشن از متهمین کشف شده است، خاطر نشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به خراسان رضوی ، تهران بزرگ و اصفهان بوده است.

 

وی با اشاره به تشدید و استمرار طرح ضربتی مقابله با سارقان خشن، گفت: پلیس با همه توان با سارقان و زورگیران مقابله و مقتدرانه با کسانی که احساس امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند برخورد خواهد کرد.

 

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد با سارقان خشن از اولویت های ماموریتی این پلیس می باشد و مقتدرانه در طرح های عملیاتی پای کار است، گفت: تمهیدات لازم در راستای کاهش وقوع این جرایم راه اندازی شده (قرار گاه مقابله با سرقت) که بدون شک نقش دستگاه دهای مرتبط نیز بی تاثیر نیست.

 

 

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد