نتانیاهو: با توافق هسته‌ای با ایران مقابله می کنیم

 تهران-ایرنا- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با تلاش ها برای توافقی هسته‌ای با ایران مقابله خواهد کرد.

 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴نیوز»، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت مقوله موسوم به «هولوکاست»، ایران را به یهودستیزی متهم کرد.

نتانیاهو: با توافق هسته‌ای با ایران مقابله می کنیم

 

نتانیاهو در ادامه سیاست کهنه رژیم صهیونیستی برای ایجاد ایران‌هراسی، گفت: به این دلیل است که ما با هرگونه توافقی هسته ای با ایران می جنگیم.

 

رژیم صهیونیستی از گذشته تاکنون، منبع اصلی انتشار شایعات و ادعاهای دروغین علیه برنامه هسته ای ایران در مجامع بین المللی از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی باهدف ایران هراسی و فضاسازی علیه ایران بوده است. تلاش های دیپلماتیک، جنگ روانی، ترور دانشمندان هسته ای و انجام عملیات های خرابکاری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران از جمله اقدامات این رژیم علیه پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی است که با شکست مواجه شده اند.

 

این درحالی است که آژانس بین الملل انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع بارها در گزارش های خود بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است. این درحالی است که به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی از جمله ایهود باراک وزیر جنگ اسبق صهیونیستها، این رژیم دهها کلاهک هسته ای دارد و عضو پیمان منع گسترش سلاح هسته ای هم نیست.

 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد