تولید بیش از ۵۲۷ هزار تن گوگرد در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۲۷ هزار تن گوگرد در پالایشگاه‌های این مجتمع تولید شده است.

احمد باهوش گفت: پارسال با برنامه‌ریزی دقیق و تعمیرات مناسب و استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل، بیش از ۵۲۷ هزار تن گوگرد دانه‌بندی‌شده مرغوب در پالایشگاه‌های مجتمع تولید شد.

وی افزود: همه تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای امسال در مسیر تولید محصولات با کیفیت متمرکز شده و امیدواریم با دانش و خرد جمعی در این مسیر گام‌های بزرگی برداریم. پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون در حوزه تأمین گاز و محصولات جانبی رسالت مهم خود را به‌صورت شایسته انجام داده‌اند و در ادامه مسیر نیز با بهره‌مندی از توان و ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص و کارآمد حرکت خواهند کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تولید میعانات گازی این مجموعه در سال ۱۴۰۱ نیز اشاره و بیان کرد: پارسال همچنین برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از ۲۵۲ میلیون بشکه میعانات گازی در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع تولید شد.

باهوش تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را تأمین می‌کنند و خوشبختانه این درصد تولید در آینده نزدیک بیشتر خواهد شد. از سویی همه تلاش و هدف اصلی، بالا بردن کیفیت محصولات در مجتمع گاز پارس جنوبی است که امیدواریم با انجام این مهم، رضایت مشتریان را داشته باشیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد