طرح‌های گازرسانی شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید

به گزارش نفت دیلی، طرح‌های گازرسانی شهرستان بستک با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مردم و مسوولان محلی همزمان با هفته دولت، به بهره‌برداری رسید.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز سه‌شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در غرب هرمزگان، راهی بستک شد.

دوستی با استقبال رسمی نماینده غرب استان در مجلس، فرماندار و مسئولان بستک با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در نخستین برنامه‌ امروز خود پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بستک شامل روستاهای دهنگ، تدروئیه، بیگلرآباد و آل کندی را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال شامل خطوط انتقال و تغذیه و ۱۵ هزار متر شبکه توزیع گازرسانی است، با اجرای این پروژه یکهزار و ۴۷۰ خانوار از نعمت گاز شهری بهره‌مند شده و به شبکه گازرسانی متصل شدند و یکهزار و ۴۰۰ انشعاب نیز وصل شده است.

گفتنی است در حال حاضر گازرسانی به محورهای صنعتی شهرستان بستک با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و گازرسانی به شهر کوهیج و روستاهای نهند، فاریاب گتاو، خلوص، هرنگ، کوخرد و صنایع محدود نیز با اعتبار یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا بوده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها نیز به پنج هزار و ۵۰ خانوار گازرسانی خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد