افزایش توان بارگیری سایت زمینی پایانه میعانات گازی پارس‌جنوبی

 به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی گفت: با اقدامات فنی و عملیاتی انجام شده و استفاده از توان داخلی، توان بارگیری سایت بارگیری زمینی تانکرهای جاده پیما در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی افزایش یافت.

عباس غریبی روز شنبه در نشست با مسئولان این شرکت گفت: مدیریت و راهبری تاسیسات بارگیری زمینی میعانات گازی پارس جنوبی از ابتدای تیرماه پارسال به این شرکت واگذار شد و از همان زمان اقدامات لازم به منظور ایمن سازی و ارتقای توان بارگیری تا سقف ۳۰ هزار بشکه در روز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل خارج از سرویس بودن چهار دستگاه میتر از مجموع هشت میتر موجود در این سایت، ظرفیت بارگیری در حدود ۱۶ هزار بشکه در روز بود که با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم و استفاده از توان داخلی، اقدامات لازم به منظور تعمیر و رفع اشکال میترها در اولویت کاری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآورشد: با همت جهادی و استفاده از قطعات ساخت داخل، سه دستگاه میتر از مجموع چهار میترخارج از سرویس شده رفع اشکال، تعمیر و پس از انجام تست‌های مربوطه در سرویس قرار گرفت و حدود ۴۰ درصد به ظرفیت بارگیری این سایت افزوده شد و در حال حاضر سایت با ۹۰ درصد توان در سرویس عملیاتی است.

غریبی ادامه داد: تاسیسات بارگیری زمینی میعانات گازی تانکرهای جاده پیما با ظرفیت تقریبی ۳۰ هزار بشکه در روز، که پیش از این عملیات راهبری آن به‌ منظور بارگیری و ارسال میعانات گازی تولیدی به مقاصد داخلی و صادراتی، در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بود، با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، فرآیند تحویل و تحول این تاسیسات و برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت بارگیری تاسقف ١٠٠ هزار بشکه در روز، از تیرماه پارسال به شرکت پایانه‌های نفتی ایران واگذار شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد