اوجی: همکاری بسیار مطلوبی بین وزارت نفت و دیوان محاسبات وجود دارد

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت با اشاره به همکاری بسیار مطلوب بین وزارت نفت و دیوان محاسبات، گفت: دیوان محاسبات کمک خوبی به صنعت نفت داشته که آثار آن مشاهده می‌شود.

«جواد اوجی» در حاشیه حضور «سید احمدرضا دستغیب» رئیس دیوان محاسبات کشور در وزارت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نشست خوبی با رئیس دیوان محاسبات کشور داشتیم، در ۲ سال و نیم گذشته از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم چند نشست با رئیس دیوان محاسبات داشته‌ایم که البته همکاری سازنده‌ای بین وزارت نفت و این نهاد برقرار است.

وی افزود: رئیس دیوان محاسبات در ابتدای مسوولیت خود تکالیف و انتظاراتی از وزارت نفت داشت که تا امروز به بسیاری از این تکالیف عمل شده است.

وزیر نفت تصریح‌کرد: امروز رئیس دیوان محاسبات از سیستم پایش و رصد شرکت ملی نفت ایران بازدید و فرآیند تولید نفت و گاز کشور را مشاهده کرد.

اوجی به موضوع انتقال حساب‌های مربوط به این وزارتخانه به حساب خزانه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های دیوان محاسبات این موضوع بود که تا امروز بخش زیادی از حساب‌ها منتقل شد. همچنین برخی دیگر که باقی مانده به‌دلیل اشکالات قانونی است که با کمک و همکاری دیوان محاسبات در نخستین فرصت برطرف و آنها نیز به حساب خزانه منتقل می‌شوند.

وی بیان‌داشت: در نشست امروز گزارشی از عملکرد ۲ ساله وزارت نفت در مورد افزایش تولید نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به رئیس دیوان محاسبات ارائه شد، البته هم‌اکنون در فصل بودجه هستیم و امیدواریم برخی چالش‌ها و مشکلات صنعت نفت در این بودجه مدنظر قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد