بازدید ویدئو کنفرانسی رییس جمهور از پروژه خط تقویتی انتقال گاز تربت‌جام

به گزارش نفت دیلی، ظهر امروز رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس از محل پروژه خط تقویتی انتقال گاز صالح‌آباد به تربت‌جام بازدید کرد.

 حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ۲۴ آذر در این بازدید که به همراه جواد اوجی وزیر نفت  انجام شد از  عوامل اجرایی این پروژه ضربتی تشکر و قدردانی کرد.

وی در این ارتباط زنده تصویری، هدف دولت سیزدهم را جبران عقب ماندگی‌های گذشته با روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح ضربتی خط تقویتی انتقال گاز تربت‌جام در مدت زمان کوتاه، یکی از نمادهای خستگی ناپذیری دولت برای خدمت به مردم است.

رییس جمهور از همه عوامل اجرایی به ویژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) که در گرمای تابستان و سرمای پاییز برای آماده‌سازی این طرح تلاش کرده‌اند تشکر کرد.

در ابتدای این نشست؛ گزارش روند اجرای پروژه خط تقویتی انتقال گاز صالح‌آباد تربت‌جام در حضور رییس جمهور تشریح شد.

با تلاش شرکت گاز استان خراسان رضوی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و حمایت‌های وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و استاندار خراسان رضوی، پروژه خط تقویتی انتقال گاز تربت‌جام، گاز خروجی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد از مسیر صالح‌اباد به تربت‌جام منتقل خواهد شد و در آستانه زمستان ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری است تا در صورت بروز شرایط افت فشار مشابه شرایط زمستان سال گذشته، نسبت به افزایش پایداری خطوط انتقال گاز کمک کند.

طراحی و خدمات فنی و مهندسی و تامین کالا و اجرای این خط به صورت معمول نیازمند چندین سال زمان بود که با همکاری و تعامل همه بخش‌های دولتی در مدت زمان کمتر از ۹ ماه انجام شده است. حاصل این اقدام تقویت شبکه خطوط انتقال گاز منطقه مرزی تربت‌جام و شهرستانهای مجاور خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد