میانگین توزیع بنزین نوروزی به روزانه ۱۲۱ میلیون لیتر رسید

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ثبت توزیع میانگین روزانه ۱۲۱ میلیون لیتر بنزین طی روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ (یکم تا دهم فروردین‌ماه) در سراسر کشور خبر داد.

«جعفر سالاری نسب» در این باره گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به‌طور میانگین روزانه ۱۲۱ میلیون لیتر بنزین در سراسر کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر طی مدت مشابه ۱۴۰۲، ۶.۱ میلیون لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: دیروز (جمعه، دهم فروردین‌ماه) ۱۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شد که این مقدار در مقایسه با رقم مدت مشابه پارسال (۱۲۱ میلیون لیتر)، اندکی کاهشی بوده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

برپایه این گزارش، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد