۴ افسر پلیس رژیم صهیونیستی در عملیاتی در غرب قلقیلیه زخمی شدند

چهار افسر پلیس رژیم صهیونیستی در یک عملیات زیرگیری در نزدیکی شهر کوخاو یائیر واقع در غرب قلقیلیه در شمال کرانه باختری مجروح شدند، در حالی که پلیس اعلام کرد عامل این حادثه را کشته است.

به گزارش ایسنا، بامداد چهارشنبه عملیات زیرگیری در نزدیکی شهرک «کوخاو یائیر» در نزدیکی شهر الطیره اشغال شده در سال ۱۹۴۸ در غرب قلقیلیه رخ داد که منجر به زخمی شدن چهار نیروی پلیس اشغالگر شد که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

سازمان «ستاره سرخ داوود» نیز زخمی شدن چهار نیروی پلیس اشغالگر در نتیجه عملیات زیرگیری که در نزدیکی شهر الطیره در اراضی فلسطین اشغالی در غرب قلقیلیه رخ داد را تایید کرد و گفت حال ۲ نفر وخیم است. در همین حال، پلیس رژیم صهیونیستی گفت که عامل این عملیات تلاش کرد به پرسنل امنیتی در یک ایست بازرسی نظامی در نزدیکی محلی که عملیات انجام شد، چاقو بزند.

کانال ۱۲ عبری زبان نیز گزارش داد که یک مرد مسلح با چاقو به ایست بازرسی «الیاهو» در نزدیکی قلقیلیه رسید و سعی کرد به پرسنل امنیتی آنجا چاقو بزند.

رسانه‌های اشغالگر با اشاره به اینکه حمله در جاده شماره ۴۴۴ تقاطع شهرک کوخاو یائیر انجام شد، اشاره کردند حمله دوگانه بود.

این رسانه‌ها از شهادت عامل حمله به شهرک کوخاو یائیر خبر دادند و توضیح دادند که عامل این حمله پس از زیر گرفتن چهار افسر پلیس به دویدن خود ادامه داد و به سمت پاسگاه نظامی «الیاهو» رفت که در آنجا قصد داشت با چاقو به نگهبانان ضربه بزند، اما در آنجا مجروح شد.

وبگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی فاش کردند که ارتش در جستجوی دومین عامل احتمالی بود و نیروها «پس از پیاده شدن فردی از خودرویی که این عملیات را انجام داد، در نزدیکی ایست بازرسی الیاهو، شروع به جستجوی محل کردند تا اینکه نیروهای پلیس بازگشتند و آنچه را به عنوان «فرضیه عامل دوم» خوانده بودند، رد کردند.

این عملیات در بحبوحه تشدید فعالیت‌های مقاومت مسلحانه در کرانه باختری انجام می‌شود، جایی که در روز پنجشنبه در ۲ عملیات تیراندازی چریکی که تعدادی خودروی شهرک نشینان را در منطقه دره اردن در کرانه باختری هدف قرار داد، چندین تلفات رخ داد که حال یکی از زخمی‌ها وخیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد