چلسی گلباران شد، آرتتا راضی نشد!

سرمربی آرسنال با وجود پیروزی پر گلی که تیمش برابر چلسی به دست آورد راضی به نظر نمی‌رسید.

به گزارش ایسنا، آرسنال در دیدار معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برد قاطع و شیرینی را به دست آورد. توپچی‌ها در خانه با پنج گل چلسی را درهم‌کوبیدند تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

به نوشته BBC، آرتتا در نشست خبری پس از بازی گفت: از این پیروزی و تعداد گلی که به ثمر رساندیم خوشحالم و البته توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم اما به نظرم نظم کافی و مناسب را در این بازی نداشتیم. در نیمه نخست اجازه دادیم چلسی چند بار دروازه ما را تهدید کند. در نیمه نخست نظم تیمی خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

آرتتا در ستایش از اودگارد گفت: او یک استعداد بزرگ است که می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود. اطمینان داشتم او می‌تواند در آرسنال بدرخشد و بازی‌های درخشانی را به نمایش گذارد. او نقش یک کاپیتان را به‌خوبی اجرا می‌کند و محبوب همه است. همه دوست دارند از او پیروی کنند و محبوبیت زیادی بین ما دارد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در ادامه صحبت‌هایش گفت: این داربی بزرگ لندن بود و می‌دانستیم پیروزی در آن چقدر برای هواداران مهم است. از این برد لذت می‌بریم و خودمان را آماده بازی بعدی خواهیم کرد. از بازیکنان می‌خواهم مغرور نشوند و خود را برای بازی بعدی آماده کنند.

آرتتا در پایان گفت: بازیکنان آرسنال اگر فضا در اختیار داشته باشند می‌توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. قهرمانی در لیگ، هدف بزرگ و مهم ماست و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. ما این توانایی را داریم که به این هدفمان برسم. هنوز بازی‌های مهم زیادی را پیش رو داریم. اجازه بدهید که از این پیروزی لذت ببریم و بعد از آن به حریف بعدی فکر خواهیم کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد