ذخیره بی‌سابقه درآمدهای نفتی در سال جاری

به گزارش نفت ديلي ، رئیس جمهوری از ذخیره بی‌سابقه بخشی از درآمدهای نفتی کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: این صرفه‌جویی برای توسعه، عمران و آبادانی کشور هزینه خواهد شد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد در هشتاد و سومین سفر استانی هیئت دولت به سمنان در اجتماع مردم این استان طی سخنانی به اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این قانون طرحی بسیار عظیم و انقلابی در جهت ساختن ایران است.

وی تصریح کرد: این درحالی است که بسیاری از دشمنان ما طراحی کرده و منتظر بودند که در زمان اجرای آن توطئه و کارشکنی کرده و با فشار آوردن ملت ایران را متفرق و در انجام این کار بزرگ اصلاحات اقتصادی کشور را دچار مشکل کنند درحالی که مردم ایران آگاهانه، هوشمندانه و متحد در اجرای این طرح با دولت همراهی کردند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان ادامه داد: با تمام وجود از ملت ایران که آگاهانه و متحد همراهی کردند تا توانستیم این طرح بزرگ را به خوبی و با افتخار انجام داده و به سلامت از آن عبور کنیم، تشکر می‌کنم.

دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان، اصلاح سیستم بانکی و مالیاتی از مهمترین برنامه‌های است که از سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به به اقدامات عمرانی دولت اظهار داشت:: برای اولین بار در تاریخ کشورمان 20 درصد از پول نفت را از اول امسال ذخیره کردیم و اگر نمایندگان مجلس اساسنامه صندوق را زودتر به دولت ارائه کنند، انشاءالله از اول فروردین ایجاد اشتغال برای جوانان را آغاز خواهیم کرد که با این کار علاوه بر ایجاد یک میلیون 500 هزار شغل که داریم سالانه 700 تا 800 هزار شغل جدید در کشور ایجاد می‌شود.

رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد: تا قبل از پایان دولت دهم مشکل بیکاری در کشورمان ریشه‌کن شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد