ايران مي تواند صادركننده كالاهاي نفتي به كشورهاي منطقه باشد

به گزارش نفت ديلي ، مديرعامل شركت ملي نفت ايران با اشاره به توانمندي هاي صنعت نفت كشور، گفت: صنعت نفت ايران ظرفيت هاي بالقوه فراواني در زمينه ساخت كالا دارد و در صورتي كه اين ظرفيت ها بالفعل شوند؛ علاوه بر تامين نياز داخلي خود به كالاهاي نفتي، مي توانيم با صادرات اين كالاها، بخشي از نياز كشورهاي منطقه را نيز تامين كنيم.

 

احمد قلعه باني؛ مديرعامل شركت ملي نفت ايران در جلسه توديع علي كيوان آرا؛ مديرعامل سابق شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران و معارفه اسرافيل پوررستمي؛ سرپرست جديد كه عصر روز گذشته در اين شركت برگزار شد، با بيان اينكه شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران، نقش مهمي در تامين كالاي شركت هاي تابعه شركت ملي نفت ايران دارد، افزود: در ايران ظرفيت هاي مناسبي در زمينه ساخت تجهيزات نفتي و بومي سازي آن ها وجود دارد.

 

وي تصريح كرد: شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران مي تواند با همكاري موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و وزارت صنايع و معادن، در راستاي تامين نياز كشور به كالاها و تجهيزات نفتي از محل كالاهاي ساخت داخل، گام موثري بردارد.

 

قلعه باني، تحريم ها را نقطه عطفي در صنعت نفت ايران عنوان كرد و ادامه داد: صنعت نفت كشور توانست با استفاده بهينه از تحريم ها، ظرفيت هاي نهان خود را بيش از پيش آشكار سازد و مورد بهره برداري قرار دهد.  

 

مديرعامل شركت ملي نفت ايران، سرمايه عظيم و گرانبهاي نيروي انساني را در كشور مورد اشاره قرار داد و گفت: صنعت نفت كشور مي تواند با داشتن تركيبي از نيروي انساني جوان، باهوش، با انگيزه و علاقه مند، تحريم ها را بيش از پيش خنثي كند و با بهره گيري از تخصص آن ها به جايگاه مناسبي در زمينه تامين كالا و قطعات از محل منابع داخلي دست يابد.     

 

وي ضمن قدرداني از زحمات علي كيوان آرا؛ مديرعامل سابق شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران، اسرافيل پوررستمي؛ سرپرست جديد اين شركت را به عنوان فردي با انگيزه و فعال كه داراي سابقه درخشاني در زمينه پشتيباني ساخت و تهيه كالاي صنعت نفت است، معرفي و براي وي، آرزوي موفقيت كرد.      




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد