پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


بازدید وزیر نفت از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران
تاريخ خبر: يکشنبه، 2 شهريور 1393 ساعت: 10:51

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت در راس هیئتی پنجشنبه (٣٠ مرداد) از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه قشم و میدان مشترک هنگام بازدید کرد.

بیژن زنگنه به همراه سید کاظم وزیری هامانه، قائم مقام وزیر نفت پس از بازدید هوایی از تاسیسات میدان مشترک هنگام در خلیج فارس و ارائه توضیحات در باره فعالیتها، نوع نفت تولیدی و روند اقدامهای این سکو توسط سعید حافظی، مدیرعامل این شرکت وارد منطقه عملیاتی قشم شد و از کارخانه بهره‌برداری، تاسیسات نفتی و اتاق کنترل این منطقه بازدید کرد.

در جریان این بازدید توضیحات کاملی توسط مهندس حافظی و متخصصان واحدهای مرتبط در باره فعالیت‌‌های انجام شده، ارائه شد؛ در ادامه این برنامه، وزیر نفت از واحد تعمیرات منطقه قشم نیز بازدید و با دستاوردهای کارشناسان و متخصصان این واحد در بازسازی و مهندسی معکوس دو دستگاه دارای اهمیت صنعت نفت آشنا شد.

برنامه بعدی بازدید وزیر نفت از تاسیسات نفتی جزیره قشم حضور در سالن آمفی‌تئاتر منطقه قشم و دیدار با کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران بود، در این مراسم حافظی،مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در سخنانی به تشریح فعالیتهای این شرکت در بهره‌برداری و استخراج نفت در خلیج فارس پرداخت.