پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


ملی حفاری بازوی قدرتمند صنعت نفت در پساتحریم
تاريخ خبر: سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت: 11:30

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت گفت: شرکت ملی حفاری ایران در پساتحریم می تواند همانند گذشته به عنوان بازوی قدرتمند صنعت نفت نقش آفرینی کند.

وزیر نفت امروز( سه شنبه، یکم دیماه) در پیامی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با بیان این که وزارت نفت درپساتحریم برنامه های مختلفی در جهت افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز طرح ریزی و در دستور کار دارد، افزود: بی شک شرکت ملی حفاری ایران می تواند همچون گذشته به عنوان بازوی قدرتمند صنعت نفت نقش آفرینی کند.

متن کامل پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت که توسط اکبر نعمت الهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت قرائت شد، به این شرح است:

سی و ششمین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را به همکاران صدیق صنعت نفت و کارکنان خدوم این شرکت صمیمانه تبریک می گویم.

شرکت ملی حفاری ایران در طول سه دهه گذشته به مدد دانش فنی و تخصصی کارکنان تلاشگر خود توانسته است مسیر توسعه و تعالی را به خوبی طی کند و نقش بنیادین خود را در فرآیند تولید نفت و گاز در طرحهای اکتشافی، ظرفیت سازی، توسعه مخازن بویژه میدانهای مشترک ایفا کند.

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در دوران پساتحریم برنامه های مختلفی را در جهت افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز طرح ریزی و در دستور کار دارد که بی شک شرکت ملی حفاری ایران می تواند همچون گذشته به عنوان بازوی قدرتمند صنعت نفت نقش آفرینی کند و همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی فعالیتهای خود را در جهت توسعه این صنعت عظیم به انجام رساند.

بدیهی است دستیابی به اهداف و حضور شایسته در عرصه رقابت مستلزم اتخاذ تدابیر وسازوکار مناسب از قبیل افزایش قابلیتها، رعایت استانداردها، کیفیت گرایی، کار براساس برنامه، روزآمدکردن تجهیزات، آموزش نیروی انسانی، بنگاهداری اقتصادی، ارتقای دانش فنی و افزایش بهره وری و راندمان کار است که امید است با تلاش مضاعف همکاران صنعت حفاری این اهداف محقق شود.

ضمن تبریک مجدد به همکاران گرانقدر شرکت ملی حفاری ایران آرزومندم در پرتو الطاف خداوند منان و تلاش روزافزون کارکنان خدوم صنعت نفت شاهد پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت و بالندگی و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

این پیام صبح امروز از سوی اکبر نعمت الهی، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و درآیین سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اهواز قرائت شد.