پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


مجری پروژه فاز دوم طرح توسعه پالایشگاه آبادان منصوب شد
تاريخ خبر: سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت: 13:12

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در حکمی سعید ستاری نائینی را به سمت مجری پروژه فاز دوم توسعه پالایشگاه آبادان منصوب کرد.

 

 در بخشی از حکم حمیدرضا کریمی جعفری خطاب به سعید ستاری نائینی آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مجری طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، به کارگیری تخصص و آموخته‌های شخصی و پتانسیل موجود در تمامی همکاران، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. فرصت را غنیمت شمرده بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های جناب آقای مهندس فردین علمداری در دوران تصدی مسوولیت فوق الذکر تشکر و قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.»

ستاری‌نائینی متولد ١٣۵۴ و دارای تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه یک است.

وی دارای مدرک مهندس طراح و ناظر پایه یک از سازمان نظام مهندسی و ساختمان، مدرک حرفه‌ای مدیریت پروژه از مرکز بین‌المللی مدیریت پروژه آمریکا و گواهینامه صلاحیت مدیریت پروژه از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نیز هست.

از سوابق وی می‌توان به مجری طرح توسعه فاز ١۴ پارس جنوبی، مدیر مهندسی طرح توسعه فازهای ١٣ و ۲۴-۲۲، مدیر مهندسی و قائم مقام طرح‌های نیروگاهی و خطوط انتقال و مدیر مهندسی فازهای ٩ و ١٠ پارس‌جنوبی اشاره کرد.

وی همچنین سرپرست برق و تاسیسات، مدیرفنی و قائم مقام مدیر کارخانه در شرکت توسعه عمران نایین و کارشناس برق در شرکت سورن اصفهان بوده است.