پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


نمایش تمام عیار توانمندی سازندگان داخلی در نمایشگاه نفت ۲۴
تاريخ خبر: چهارشنبه، 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:10

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران گفت: سازندگان داخلی نمایشی تمام عیار از تخصص و دانش بومی خود را در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت به منصه ظهور گذاشتند.

 

مانی عبدالله‌زاده‌راد ضمن تشریح کارکرد بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت کشور اظهار کرد: شــاید به جـرات بتـوان گفــت مهم‌ترین رویداد اردیبهشــت‌ماه امسال نه تنها در صنعت نفت، بلکه در سطح کشور، برگزاری این نمایشگاه است، از همــان ابتدا مشــخص بود که نمایشـگاه بیست‌وچهارم حال و هوای کاملا متفاوتی نسبت به نمایشگاه‌های پیشین دارد، زمان آن رسیده که از توان صددرصدی شرکت‌های داخلی بهره‌برداری و به تولید ایرانی بر پایه دانش و تجربه خود اعتماد کرد.

 

وی افزود: با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه، سازندگان داخلی نمایشی تمام عیار از تخصص و دانش بومی به عرصه ظهور گذاشته‌اند که به یقین می‌توان این گونه عنوان کرد که سازندگان داخلی در بعضی از حوزه‌ها گوی سبقت را از رقبای خارجی بربایند.

 

به گفته مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران، حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بیست‌وچهارم در برخی حوزه‌ها  بسیار جدی و پررنگ بود و امید می‌رود با حمایت همه‌جانبه از سازندگان داخلی و اتکا به دانش بومی و کارشناسان ایرانی، به‌ویژه آتش‌نشانی پروژه‌ها را با توان داخلی اجرا کرد و به بهره‌برداری رساند.

 

عبدالله‌زاده‌راد ادامه داد: نمایشگاه فرصت خوبی برای جست‌وجوی راه‌های همکاری صنعت نفت با شرکت‌های داخلی ارزیابی توانمندی‌های آنهاست و این رویداد در واقع شرایط را برای حضور و حمایت دانش و تخصص بومی و ایرانی فراهم می‌کند.