پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


برگزاری نمایشگاه محصولات سرخس با حمایت پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 12 تير 1398 ساعت: 12:02

 

به گزارش نفت دیلی، هم‌زمان با سال رونق تولید و با همکاری پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، نخستین نمایشگاه محصولات تولیدی سرخس با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در حال برگزاری است.

 

سیدمجید منبتی، مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد درباره برگزاری نخستین نمایشگاه محصولات تولیدی سرخس گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان و شناسایی توانمندی‌های موجود اعم از خرد و توسعه‌یافته و  نیز توانمندسازی آنها برپا شده است.

 

وی افزود: در این نمایشگاه ۷۰ کارآفرین به همراه افراد خلاق به معرفی محصولات، توانمندی‌ها و دستاوردهایی که موجب کارآفرینی در سطح شهرستان سرخس می‌شود پرداخته‌اند.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه توضیح داد: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه هر روز دو دوره آموزشی به صورت رایگان با عنوان نحوه کارآفرین شدن، توسعه کسب‌وکار، تجاری‌سازی، برندسازی، نحوه صادرات و ... از سوی استادان برجسته کشوری در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

به گفته منبتی، تیم‌ها و کارآفرینان برجسته و نوآور این نمایشگاه زیر پوشش و حمایت مرکز رشد نوآوری پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد قرار خواهند گرفت تا خدمات گسترده‌ای را به صورت رایگان در مدت زمان دو سال دریافت کنند.

 

گفتنی است، این نمایشگاه تا تاریخ ۱۴ تیرماه و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد برقرار است.