پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


تعیین‌تکلیف پرونده بهمن موتور طی یک هفته آینده
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 تير 1398 ساعت: 15:03

 خبرگزاری ایلنا: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از تعیین تکلیف پرونده شرکت بهمن موتور با هزار و ۴۰۰ شاکی طی هفته آینده خبر داد.

سیدیاسر رایگانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه وبویر احمد به خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که طی یکی دو هفته آینده در حوزه خودرو اتفاق می‌افتد تعیین تکلیف پرونده شرکت بهمن موتور بخصوص در زمینه‌ی متقاضیان خودروی آوان اف ۲ است.

وی اظهار کرد: پرونده این شرکت خودرو سازی نزدیک به هزار و ۴۰۰ شاکی دارد که حداکثر طی یک هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد چرا که مراجعات و تماس‌های مردمی زیادی با سازمان تعزیرت می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطر نشان کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های خودرو ساز سایپا و ایران خودرو داشته‌ایم به طوری که نزدیک به ۸۰۰ دستگاه سیتران سیتری یک ماه قبل با توافقی که با شرکت خودرو سازی سایپا داشته‌ایم بدون طی کردن مراحل قضائی تحویل مشتریان و شاکیان شده است.

رایگانی تصریح کرد: در سازمان تعزیرات حکومتی کشور نگاه ما تشکیل پرونده و چوب لای چرخ تولید گذاشتن نیست. بلکه نگاه حمایت از تولید و کسب و کار، و حمایت از نیروی کار فعال در شرکت‌های خودرو سازی است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ در کنار محقق شدن حقوق مصرف کنندگان دنبال این هستیم که تولید نیز آسیب نبیند. و در همین راستا تعاملات خوبی را با شرکت‌های خودرو سازی داشته‌ایم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در خصوص تغییرات مدیریتی در این سازمان عنوان کرد: مدیرانی که بیش از ۴ سال در استان‌ها مشغول خدمت بودند با هدف بهبود کیفیت و شرایط خدمت به مردم تغییر می‌کنند. که در هفته آینده مدیران کل تغییرات حکومتی استان‌های مرکزی و خوزستان و در هفته بعدش مدیران استان‌های دیگری تغییر خواهند کرد.

رایگانی بیان کرد: هم فصل تغییرات استانی تعزیرات است و حتی در سطح ستاد نیز تغییراتی نوشته‌ایم که به زودی انجام می‌شوند.

وی تاکید کرد: تغییرات مدیران تعزیرات حکومتی و رسیدگی به پرونده‌های متخلفان تحت تأثیر جو سازی و فضا سازی برخی رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. تغییر مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویر احمد تحت تأثیر پرونده‌ای که هنوز رأی آن صادر نشده قرار نگرفته بلکه این تغییر در راستای سیاست‌های کلی سازمان بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: پرونده مذکور در مورد یک واحد شیرینی فروشی در حال بررسی است و مسئولین این شیرینی فروشی با حضور در مرکز بهداشت شهرستان بویر احمد نسبت به عدم استفاده از الکل، عدم استفاده از شربت آلومینیوم ام جی، و رعایت اصول بهداشتی در تهیه شیرینی تعهد دادند که این مساله به معنای انجام دادن تخلفات از سوی آنها بوده است.

رایگانی اضافه کرد: این قول را به مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و هموطنان در سراسر کشور می‌دانیم که رسیدگی و پرونده متخلفان در تعزیرات حکومتی تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد.